Care-i treaba

TOP 12 Ştiri

luni, 1 noiembrie 2010

Amintiţi-vă de Omul Florin Petria, caci s-a dus puţin

Cine poate să se roage, să se roage împreună cu mine pentru sufletul colegului meu Florin Petria, cel care acum 15 ani mi-a dat  şansa minunată de a a-l cunoaste si de a face o publicaţie minunată.
Piaţa Financiară a fost ani de zile cea mai pătrunzătoare publicaţie economică din această ţară. În afară de marketing, nu i-ar lipsi nici acum cine ştie ce, ca să fie cea mai bună publicaţie economică a ţării.
Nu am avut şansa să-ţi cer iertare pentru cât te voi fi necăjit, Florine.
Mă rog acum pentru tine, să fii odihnit şi bucuros acolo unde vei ajunge.
Până acum nu ştiam atât de dramatic cât de mult îmi lipseşte voinţa ta de a duce la capăt treaba pe care ţi-o propui. 
Acum  îmi va lipsi cu desăvârşire.
Este fără leac gândul că nu mai pot să te văd, dacă vreau să te văd.
Să fii Bine, Florine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu