Care-i treaba

TOP 12 Ştiri

sâmbătă, 20 noiembrie 2010

PILDE de comunicare corporatistă: Ce a căutat Bursa de Valori Bucureşti la Londra?


Ne răspunde însăşi Bursa de Valori Bucureşti.
„Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a participat pe 17 şi 18 noiembrie, la Londra, în calitate de companie listată, la un roadshow internaţional.“
Roadshow este o campanie de persuasiune pe care o face cineva care vrea să fie cumpărat.
De ce s-a dus Bursa de Valori Bucureşti (BVB) pe 17 şi 18 noiembrie, la Londra?
Răspuns:
„Scopul acestui eveniment a fost de a face cunoscute performanţele şi perspectivele societăţii Bursa de Valori Bucureşti şi de a se alinia practicilor internaţionale în ce priveşte Relaţia cu Investitorii“.
În turneu au fost „din partea BVB, Valentin Ionescu, director general BVB şi Ciprian Zah, vicepreşedinte BVB.
Ce au făcut ei acolo?
Răspuns:
„Pe parcursul celor 2 zile au avut loc întâlniri cu reprezentanţii London Stock Exchange, JP Morgan, Blackrock, Nomura, Charlemagne, Esemplia, Armajaro, Wood and Co şi GLG.
Adică?
“Evenimentul de la Londra marchează debutul unei noi relaţii a BVB cu investitorii săi. Participarea la acest roadshow internaţional aduce BVB în faţa unor investitori de talie mondială ceea ce confirmă determinarea Bursei de Valori Bucureşti de a face faţă unor cerinţe de transparenţă şi eficienţă mai mari”, a declarat Valentin Ionescu, director general BVB.  
„Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing şi Comunicare a Bursei de Valori Bucureşti: comunicare@bvb.ro
Cam în acelaşi fel eram informaţi, pe vremuri, de vizitele…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu