Care-i treaba

TOP 12 Ştiri

miercuri, 8 decembrie 2010

Bursa sapă după bani în piatră seacă până în ajunul Anului Nou


Conducerea Bursei de Valori Bucureşti (BVB) a decis să facă din 2010 „anul cel mai lung“ din existenţa sa... modernă. Prelungeşte sezonul de somnolenţă din ringurile sale electronice până în 30 decembrie, cu doar o pauză de Crăciun.
Nici bursa şi nici brokerii nu se pot susţine cu comisioanele trase din tranzacţii medii zilnice de sub 10 milioane de lei (sau sub trei milioane de euro), aşa cum au fost în această toamnă.
Astfel de lichidităţi, cum se numesc ele în termeni de specilitate, se înregistrează într-o oră. Într.un sfert de oră, sau într-o clipă, în bursele care se află în atenţia investitorilor.
Aşa că Bursa sapă şi în piatră seacă după un leu în plus.
Poate poate mai pică...ceva... Căci dacă nu curge, pică...
Cum nu este în atenţia investitorilor, care îşi lasă doar juniorii să se joace la BVB, din când în când, Bursa a renunţat la obişnuita sa vacanţă de sărbători, care dura cel puţin din ajunul Crăciunului până spre Sf Ion.
Dar ce face BVB ca să reintre în atenţia investitorilor sau a potenţialilor candidaţi la cota Bursei?
Acceptă cu drag parteneriate la seminarii despre beneficiile finanţării companiilor prin Bursă, cum a fost cel care se întâmplăîn chiar aceste momente, undeva pe lângă Piaţa Muncii în Bucureşti.
M-aş fi dus, lucrez acum la comunicarea unei companii despre care îmi doresc să se vorbească cândva ca despre un mare succes bursier.
Dar am aflat prea puţin despre seminar şi nici acum nu ştiu mai nimic. Decât că ar ţine până pe la ora două p.m.
Am cerut niscaiva informaţii de la Bursă. Cei cu care am vorbit au uitat de mine, căci nu erau ei organizatorii.
Sigur că nu îmi mai bat capul să aflu ceva, am alte priorităţi, am chiar urgenţe, nu doar o idee cu care să-mi uimesc şeful şi... uite aşa, Bursa şi-a mai îndepărtat un posibil client....
Am prieteni la Bursă, sau cel puţin aşa cred eu.
Deci,
Prieteni,
aşa nu!
Nu aveţi mulţi prieteni şi nu toţi sunt la fel de încăpăţânaţi ca mine să sprijine ceea ce ar trebui să fie Regina Pieţelor financiare...
Vă doresc prosperitate în ring de Sărbători!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu